2 września 2012

Najcudowniejsze wakacje

Kolejne wakacje dobiegają końca. Jutro wkraczam w nowy rozdział życia, do nowej szkoły, ale jakoś jeszcze nadal nie jestem tego świadoma. Jedyne, co chcę tu teraz napisać to to, że te wakacje były najlepszymi wakacjami w moim życiu i w ogóle te 2 miesiące to był najlepszy czas w moim życiu. Nie spodziewałabym się, że może być tak pięknie i że można przeżyć takie cudowne chwile. Tym bardziej jeśli w życiu ma się zazwyczaj pecha.

Kocham te wakacje i wszystkich ludzi, którzy sprawili, że były tak wyjątkowe. Nigdy tego wszystkiego nie zapomnę.
A teraz czas powrócić do szarej rzeczywistości. Wiem, że dam radę, bo mam siłę, by temu wszystkiemu podołać. Mam siłę, bo mam szczęście i miłość. Nic więcej mi nie potrzeba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz